Wymiernym efektem działań marketingowych każdej firmy jest stale rosnąca sprzedaż oferowanych produktów. Głównymi czynnikami zachęcającymi klienta do zakupu konkretnego produktu jest rozpoznawalność marki oraz atrakcyjność opakowania . Z tego powodu producenci bezwzględnie dążą do wyróżnienia swych produktów na tle innych. Mamy wiele narzędzi, aby pomóc wywołać zainteresowanie konkretnym produktem oraz dodatkowo upewnić Klienta, że kupuje produkt oryginalny. Obecnie przy niezwykłym wzroście znaczenia mediów społecznościowych  i komunikacji internetowej nie wystarczy umieścić atrakcyjnie opakowany produkt na półce. Trzeba dotrzeć w aktywny sposób do potencjalnych odbiorców, zainteresować ich oferowanym produktem, nawiązać dialog z potencjalnymi użytkownikami, przekonać ich, że posiadanie oferowanego produktu jest „cool”, zintegrować użytkowników, aby mogli wymieniać doświadczenia jednym słowem stworzyć nową społeczność użytkowników.

 

Więcej informacji.